Selasa, 20 Disember 2011

situasi di shah alam ari ini......

hari nie aku g meeting wakil pej. aku keje....sampai sane meeting dah start....nasib baik pn. pengerusi faham kami dr jauh...dlm 30 minit duduk berbincang meeting pun selesai......penat perjalanan x hilang lg...tp x pe la, sekurang2nye dapat gak kami menyelit dgr taklimat SBPA yang di adakan utk warga kerja kat sana....



SBPA nie mcm menarik, cuma part yg tak menarik 2 bila kenaikan gaji berdasarkan SKT yang dinilai oleh ketua jabatan......waduh2 nie la yg cuepacs bising2kan rupenye...ape pun kite tunggu dan lihat ape langkah yg bagus sebenarnya....

habis je taklimat SBPA, aku pun kuar dewan terjumpe kwn lama yg pernah 1 ofis dulu.....yg lg best member zaman sekolah aku pun ada sama dgn kwn aku td...kitaorg pun salam2 n tanya khabar memasing tp member zaman sekolah aku nie boleh buat2 tak nampak aku...sombong betul.....aku nak tegur pun jd terbantut bl tgk dia buat2 pandang tempat lain...padahal kedudukan dia mengadap aku......


pinjam pic dr en. google

huh agaknye, dia dah lupe aku pernah jd member zaman sekolah dia dulu........ahhh biar kan la.....bukan aku rugi ape pun....dia yang menyombong............bak kate pepatah, orang sombong selalu rugi......tak gitu??????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan