Sabtu, 23 November 2013

Lama menyepi.....

assalammualaikum...
rasenye mcm dah genap setahun menghilang....hahahaha.....mengape? sebab ape? meh aku citer antara alasan aku menyepikan diri..

 hari ke-2 di hospital teluk intan, perak
 hari ke-2
 hari ke-2
hari ke-2

pic kat atas nie la antara2 aku x sempat2 nak buat entry....kenalkan, nie la anak kedua aku.....syaza nadhirah binti saipul nizam...lahir pada 20 april 2012. berat masa lahir 3.13kg....kali ke-2 aku bersalin secara pembedahan...atas sebab, masa nurse cek jalan terpegang jari-jemari yang halus...nurse mcm konfius je...bl panggil doctor utk cek sekali lg, mmg sah jari baby...doctor kata tangan baby ada kat atas kepala baby...kira2 jln secara normal tertutup dan doctor tak blh nak bg aku bersalin normal....takut tangan & bahu keluar dulu boleh patah....doktor ckp lg, nak tolak tgn baby pun x blh sbb kedudukan tangan baby btl2 atas kepala...klu dekat pipi mungkin blh diusahakan....
jd dengan rela hati aku setuju bl doktor kata terpaksa emergency caesarean utk menyelamatkan keadaan...lg pun air ketuban dah pecah ms nurse 2 cek jln....

 ms nie dah blk umah
 kat umah
 kat umah jugak
 pun kat umah
 eh eh eh........
 :)
tido....

ok la....2 dulu je entry yang blh aku buat...sikit2 dulu ye....senang2 aku apdet lg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan